Problem klimakontroll, sentrallås og alarm - A6 C4 2,5tdi

Anbefalte innlegg

Har noen feil på bilen jeg lurer på

Har problem med klimakontroll panelet,virker bare iblant når man skal justere temp,vifte hastighet og luft posisjon velgere.

Har hatt fra hverandre selve panelet å renset med elektro rens,men ikke noe bedre.

Sentrallåsen låser seg opp av seg selv etter tid og da går alarmen også. Men hvis jeg bruker nøkkelen i låsen og ikke vrir så langt at det kommer en

tut lyd fra sentrallås pumpa så går det bra,låser alle dører da også. Men problemet kommer etter tid visst jeg låser med fjernbetjening eller vrir

nøkkelen helt i låsen så man hører tut lyden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo Olav. :)

AC panelet er vel någenlunde likt som på A4 B5, hadde en slik bil en gang og hadde samme problemet, der tok jeg opp panelet og loddet over alle loddepunktene jeg kom til på, og det funket fint etterpå det :)

Alarmen din kan jo være en dørbryter som kødder, sjekker disse ?

Når du åpner en og en dør, sjekk om alle registerer at de åpnes ved og se på kupelyset.

Kan også være ledningsbrudd i førerdøra...ikke akkurat ukjent på gammel VAG.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk Roger. Da skal jeg se hva jeg finner ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fortsatt samme problemet med klimakontroll panelet, har loddet over alle punkt men det ble ikke noe bedre.

Er det kontroll panelet som er defekt tro?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk også ledningsbunten som går i bakluka ved venstre hengsel. også en gjenganger at disse blir strukket i fra hverandre inni gummiføringen. Har vært borti sentrallås problemer ved ledningsbrudd der, dog ikke helt likt som hos deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.