#1 Skrevet August 29, 2014 Hei, Jeg har en Audi S4 B5 som kutter ved pådrag fra 5000rpm og oppover. Men dette skjer BARE i oppoverbakker! Og ikke på flatmark! Synes det er veldig rart egentlig. Har skiftet N75 ventil og sjekket slanger etter lekkasjer. Har denne feilkoden: 17964/P1556 - Charge Pressure Control: Negative Deviation Men jeg om jeg sletter denne så går den som en kule, men ikke i oppoverbakker.. Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 29, 2014 Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 30, 2014 Ingen som har hatt dette problemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 30, 2014 (endret) Hadde det problemet på en bil her[Audi 2.0t 07modell]. Og da var det feilkode PO0299 og det var noe så enkelt som 2 vakuum slanger som hadde kollapset i ene enden og åpnet seg i den andre. Disse gikk til waste gaten og turboen. Mulig noe sånt på din bil? Ta en ekstra god titt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 30, 2014 Ja skal sjekke! Bilen lader 0.4-0.6 bar men spør om å lade eller skal ha 1 bar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 30, 2014 (endret) Sånn så de ut 1100 kr nytt. Måtte kjøpe sett fordi de kom ikke en og en [Funket bildet nå?] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 30, 2014 Ugyldig vedlegg står det når jeg prøver å se bildet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 30, 2014 Jepp de funket! men er jo så forbanna trangt i motorrommet så er vanskelig å komme til alle plasser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 30, 2014 Hahaha ja det problemet hadde jeg og. Tok av register reim dekselet for og finne de der 2 forresten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 20, 2014 Har nå skiftet DVs, n75 og fiksa lekkasjer etter jeg trykktesta! Men den lader fortsatt bare 0.5 bar. Og noen ganger lader den som den skal på 1 bar. Kan det være OCT chipen som fucker seg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...