#1 Skrevet August 29, 2014 trenger en lambdasonde til en audi a4 aeb 1996 mod http://catalog.meca.no/ProductSheet.aspx?Article_ID=43648&CarReference_ID=1366&CategoryType_ID=1 noen som har:)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 29, 2014 På de A4ene jeg har hatt så har jeg brukt universal lambda fra biltema. Alltid fingert bra Med mindre du trenger kontakta da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 29, 2014 nei kan jo bare bruke kontakta jeg har sikkert og skjøte sammen med nye sonden:) så kan jo evt prøve en sonde fra biltema:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 31, 2014 jeg har liggende en lambda. kan hentes på Lillehammer:) fikk ikke sendt deg pm da innboksen din er full. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 8, 2014 Noen som har lambda ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 8, 2014 Ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...