#1 Skrevet Juni 1, 2005 Heisann, holder på og bytte oljekjøleren på bilen min.. men en ting jeg lurer litt på.. er jo to vanslanger som skal kobles på oljekjøleren, er det samme hvem vannslange jeg kobler hvor? vannet skal jo bare inn og ut igjen? det sperrer ikke i en retning og leder i en annen? litt vanskelig og forklare hva jeg mener, håper dere skjønner det.. bilen er forresten er corrado G60... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 21, 2005 hmm hvor ligger oljekjøleren egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 21, 2005 Det er det samme hvordan du monterer slangene, MEN for best kjøleeffekt skal de monteres motstrøms. Dvs. olje_inn ved vann_ut og olje_ut ved vann_inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 11, 2005 hmm hvor ligger oljekjøleren egentlig? Den ligger mellom fordelerlokket og g-laderen et sted... nedi der, litt vanskelig og se både underfra og ovenfra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...