#1 Skrevet August 29, 2014 Nye i eske, for de som tør eller har manuell kasse 2500 ink frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 30, 2014 Passer alle 2,5tdi V6? God for x hk ved bruk av original pumpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 30, 2014 Hvilke motorkoder passer dette til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 30, 2014 Hvilke motorkoder passer dette til? De ble handlet inn til min AFB motor 99 mod. Skal gi 20-30 hk samt litt lavere forbruk Petter lønning kunne skreddersy software til disse om mere effekt var ønsket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 12, 2014 Er disse solgt? Kun dysespissene som selges, og ikke hele dysa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 12, 2014 Hvilke motorkoder passer dette til? Passer ikke til AKN dysestammer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 14, 2014 Jeg har et sett dysestammer også, planen var å la et bosh verksted montere de nye i stammen. Men dette er en stund siden og så ble alt bare liggende i skuffen. jeg husker ikke hvilken motorkode stammene kommer fra, men kan jo finne delenr om ønskelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 20, 2014 dyser solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...