#1 Skrevet Juni 1, 2005 Har nå orginale 16" alu felger på min Golf 4 99 modell. Ganske kjedelig med andre ord. Men så kom jeg over en med en annen golf 4 med 17" artec felger. Han skal selge bilen, men kjøperen vil ikke ha felgene. Derfor tenkte vi å bytte felger. Er det noen som har noen formening om hvor mye mellomlegg det blir for min del ved bytting. Mine felger: 16" Orginale Golf 4 gti felger. med 205/55 dekk. To gode og to slitte dekk. Hans felger: 17" Artec felger 8" tomms breie, med 205/50 dekk. Spacere og godkjente papierer. Dekkene er slitte. Hva blir et fornuftigt mellomlegg? Burde vel valgt en annen dekkdimensjon når jeg evt skal skifte på de nye felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2005 Kan legge til at han regnet med en pris på ca 4-5000 kr om han solgte meg felgene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 1, 2005 Siden ingen har svart enda har jeg funnet litt mer fakta. Etter hva jeg har funnet ut heter felgene Artec MS4 om dettekan hjelpe dere litt mer på veien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2005 Hadde ikke gitt så mye da det er dekkene som koster mest og ikke felgene, har du 2 gode og han 4 dårlige hadde jeg ikke gitt mer enn 1000 lapp i mellomlegg.. Spørs self om dine er kantkjørte eller om hannes er det... Edit: Veldig vanskelig og svare siden du ikke har bilde av noen av felgene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...