#1 Skrevet August 30, 2014 (endret) Fennes noen brukbare deler her, gråsort quattro interiør, helt men skittent. kr 1000 Eller mye div. Kan selge deler av motor også Glass soltak 1000 Nesten hel bil, skal ha kassa selv (man) Ferdig hugget Bensintank i bra stand da denne har stått i mange år. Overflatebehandles og males over med epoxy for preservering. pris 2500/bud eller byttes i noe gøy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 2, 2014 Tar bensintanken, sender deg pm;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 2, 2014 Tar bensintanken, sender deg pm;) Den er grei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 3, 2014 Har du startmotor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 3, 2014 Regner med glasssoltaket passer S6 C4 ? Isåfall tar jeg det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 4, 2014 Regner med glasssoltaket passer S6 C4 ? Isåfall tar jeg det Tok ikke vare på det desverre, det knuste da de løftet vraket av hengeren Må være kjapt ute når jeg hugger bil hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 4, 2014 Hva med bakskerm, venstre? Hvordan er denne med tanke på rust etc? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 4, 2014 Hva med bakskerm, venstre? Hvordan er denne med tanke på rust etc? Nesj tror den var bra, men som nevnt, er kjørt til huggern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 4, 2014 D va no som svarte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 31, 2015 Motorstyreenhet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 1, 2015 Har ikke det desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...