Demontere veivhusventilasjons huset, AEB

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg holder på å bytte litt deler da jeg prøver å fikse en oljelekasje, skulle bare bytte veivhusventilasjons røret. Men da jeg tok det av så jeg at festeanordnigen til klipsen som holder røret fast var kjekt så jeg tenkte jeg kunne bytte det huset også. Men har funnet ut at det var enklere sagt enn gjort.

Er det noen som har demontert det før, som kan hjelpe meg litt her?

Det ser litt ut som jeg må demontere hele den saken som fester oljekjøler og filter til blokken?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på min sitter det berre med 2 eller 3 unbraco skruer, så er den pressa inni, berre ta av insuget så kjem du bra til

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på min sitter det berre med 2 eller 3 unbraco skruer, så er den pressa inni, berre ta av insuget så kjem du bra til

Fikk det til i går, er fire umbrakoer. Jeg hadde oversett en som var godt gjemt :P

Når du monterte manifoilen igjen, hadde du noe på pakningen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei berre skru det på :) litt vrient og få tett mellom dysene og insuge men du får det nokk til :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei berre skru det på :) litt vrient og få tett mellom dysene og insuge men du får det nokk til :)

Oki, takk for svar :)

Satser på å få bilen på veien i morgen! Forhåpentligvis uten noe oljelekasje :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

heh min lek mykje og... men det e på turbo sida, blir demotivert :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

heh min lek mykje og... men det e på turbo sida, blir demotivert :)

Hehe, det er til å bli demotivert ja! :P

Var ferdig i forgås også startet opp og da rant det olje.. Jeg hadde løsnet litt på adapteret fra blokken til olje kjøleren, så måtte av med alt igjen... Men er ganske tett nå :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.