#1 Skrevet Juni 1, 2005 Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2005 Tror jeg har vært bort di der før, tror dem heter turbo eller turbin eller nå sånt?? Det skal vell være et deksel i midten, råe felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 1, 2005 Renault Alpine Turbo-felger. De finnes bl.a. i 8,5X15:cool: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2005 Takker! Får begynne å snoke rundt på renault forumet etter sånne tenker jeg. Syns de var tøffe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 2, 2005 Noen som vet? Absolutt godkjent på einser de der ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 2, 2005 Det var reportasje på en Dresden-registrert G60 Cab i VW-Speed for ca tre år siden som hadde slike felger i 8,5X15. Så meget bra ut (og det var takket være denne reportasjen at jeg dro kjensel på felgen). Men det er mulig du ender opp med å måtte kjøpe to sett, ettersom felgene til å ha foran er 6,5", om jeg ikke husker feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 2, 2005 Men det er mulig du ender opp med å måtte kjøpe to sett, ettersom felgene til å ha foran er 6,5", om jeg ikke husker feil. Er vel ikke noe problem å kvitte seg med det isåfall PS! Gi beskjed isåfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 3, 2005 Er vel ikke noe problem å kvitte seg med det isåfall PS! Gi beskjed isåfall Skal si ifra jeg John Arne. Fant ingen på ebay, men får prøve å lete noen andre steder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...