Anbefalte innlegg

Noen som sitter på informasjon om ledningsnettet til tåkelys i touran ligger klart ? Eller om alt må legges opp ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok legges opp, og vis du ikke har Xenon så må du trolig bytte CECM (sentral elektronikk). Ca 1000kr på eBay.de

Bilkomponenter.no har ledninger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok legges opp, og vis du ikke har Xenon så må du trolig bytte CECM (sentral elektronikk). Ca 1000kr på eBay.de

Bilkomponenter.no har ledninger

virka som litt jobb dette, hvordan sjekker jeg om jeg må bytte CECM ?

ser bilen må kodes etterpå også..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koble til VagCom å sjekk om du har Xenon som valg på bit 0 eller 1. Husker ikke Hvilket bit som er grøftelys.

Sjekket etter retrofit guide på Ross-tech?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koble til VagCom å sjekk om du har Xenon som valg på bit 0 eller 1. Husker ikke Hvilket bit som er grøftelys.

Sjekket etter retrofit guide på Ross-tech?

Det ble like gresk som indisk ! Hehe

Noen med vag com og kunnskaper som kan hjelpe ?

Lillestrøm område

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du trekke brukeren ett eller to hakk ut? Min transporter var ikke levert med tåkelysbryter originalt og måtte derfor bytte denne. Vet ikke om det er likt på Touran.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du trekke brukeren ett eller to hakk ut? Min transporter var ikke levert med tåkelysbryter originalt og måtte derfor bytte denne. Vet ikke om det er likt på Touran.

nei må ha ny bryter også

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.