#1 Skrevet August 31, 2014 Noen som sitter på informasjon om ledningsnettet til tåkelys i touran ligger klart ? Eller om alt må legges opp ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 31, 2014 Må nok legges opp, og vis du ikke har Xenon så må du trolig bytte CECM (sentral elektronikk). Ca 1000kr på eBay.de Bilkomponenter.no har ledninger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 31, 2014 Må nok legges opp, og vis du ikke har Xenon så må du trolig bytte CECM (sentral elektronikk). Ca 1000kr på eBay.de Bilkomponenter.no har ledninger virka som litt jobb dette, hvordan sjekker jeg om jeg må bytte CECM ? ser bilen må kodes etterpå også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 31, 2014 hei. Jeg kjøpte nettopp et sånt http://www.ebay.com/itm/VW-T5-Transporter-GP-2010-2014-Complete-LED-Fog-Light-Kit-Chrome-Switch-/291056629475?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item43c453b6e3 det var lekende lett og fungerte ypperlig Ingen koding nødvendig Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 3, 2014 hei. Jeg kjøpte nettopp et sånt http://www.ebay.com/itm/VW-T5-Transporter-GP-2010-2014-Complete-LED-Fog-Light-Kit-Chrome-Switch-/291056629475?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item43c453b6e3 det var lekende lett og fungerte ypperlig Ingen koding nødvendig Anders Hvordan fungerer dette ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 3, 2014 Koble til VagCom å sjekk om du har Xenon som valg på bit 0 eller 1. Husker ikke Hvilket bit som er grøftelys. Sjekket etter retrofit guide på Ross-tech? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 4, 2014 Koble til VagCom å sjekk om du har Xenon som valg på bit 0 eller 1. Husker ikke Hvilket bit som er grøftelys. Sjekket etter retrofit guide på Ross-tech? Det ble like gresk som indisk ! Hehe Noen med vag com og kunnskaper som kan hjelpe ? Lillestrøm område 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 4, 2014 Kan du trekke brukeren ett eller to hakk ut? Min transporter var ikke levert med tåkelysbryter originalt og måtte derfor bytte denne. Vet ikke om det er likt på Touran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 13, 2014 Kan du trekke brukeren ett eller to hakk ut? Min transporter var ikke levert med tåkelysbryter originalt og måtte derfor bytte denne. Vet ikke om det er likt på Touran. nei må ha ny bryter også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...