Anbefalte innlegg

Har funnet et nettside som du får veldig billige deler. Bestile oljefilter, plugg[med pakning] og luftfilter for 62NOK. Nettsiden heter: http://www.mapco.com/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vis de slekter på dei billige oljefilterene en kjøper i USA så kan du like greit droppe hele filteret.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har på følelsen av at "man får det man betaler for" passa greit inn her, men har ikke noe erfaring selv. Men det var rett og slett FOR billig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Testet billig pakning kit fra howvdiaudi. MØKK...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt 2 drivaksler og 2 bære bruer og de funker som bare det de :P En annen jeg kjenner gjorde stor service med ting derfra og det funker som bare det men...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle deler på rekke og rad nedover uten å kunne velge kategorier, ingen opplysninger om hvem som faktisk er produsent, ingen alternative leverandører, man kan jo like gjerne handle på Biltema.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok mange ting man kan kjøpe derfra som er helt fint, men ting som oljefilter osv er det vel lirt og spandere på seg et par ekstra kr og kjøpe mann/vag osvosv.

Har selv kjøpt diverse deler fra slike billig steder og er strålende fornøyd.

Kjøptw komplett forstilling til A4n for 1500kr, og den har gått foreløpig 45000 klunkefrie km :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

utrolig latterlig billig. hvordan er det med frakt priser og leveringstide da ?

ville nok ikke tatt sjansen på registereimsett og filtre herfra. men på deler som får små konsekvenser om de ikke holder mål ville jeg jo prøvd ut :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leverings tid tok 1 uke for meg og få det jeg bestilte :P Prisen husker jeg dessverre ikke :/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kvaliteten på varene er veldig bra. Ihvertfall alt det jeg har bestilt og andre jeg kjenner som har bestilt derfra. En ting du ikke burde kjøpe der er vindusviskere, ihvertfall ikke bruk de på vinteren, de er ikke lagd for norske vintre :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.