#1 Skrevet September 2, 2014 Hvordan ligger vi ann til dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 2, 2014 Kor blir det denne gangen? Eg stiller nok om ikkje nåke komme i veien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 2, 2014 Vet ikke? Er jo fin plass oppe på Biltema, men dårlig med muligheter for å smyge seg inn om det skulle bli kaldt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 3, 2014 Kommer. Hvor og ka tid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 3, 2014 Foreldremøte i barnehagen så får ikke mulighet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 3, 2014 Skal vi si taket på parkeringshuset på Biltema da, kl1930? Kan jo flytte oss ned eller til McDonalds på Oasen om det skulle bli drittvær Kjipt Fridtjov.. men er vell noen man bare må være med på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 4, 2014 Eg tar turen😉 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 4, 2014 Hehey! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 4, 2014 Pokker at jeg ikke så dette før da.. Jeg hadde selvfølgelig vært med. Har vært så dårlig aktivitet på forumet for tiden, så da har jeg også dabbet litt ut :\ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 4, 2014 Lasse da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...