#1 Skrevet September 2, 2014 (endret) Audi A5 3.0TDI -Skinn -Navigasjon -Blåtann -Servicehefte 100% http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=52434880 Kilometer stand pdd er 102055km var hos møller på sink-slipp/rustgaranti nå i sommer da ble begge kanalene, begge forskjermene og bakluke + nye bak lykter (lakkert/byttet) har en liten skade fra tidligere eier på høyre side av frontfanger står på org 9"/20 Audi RS4 265/30-20 Pris: 330.000.-/seriøse bud ink.reg Mer info å bilder kommer ettervert, innbytte i billigere bil vurderes, type Audi A4 Avant B6/B7 quattro kontakt PM eller mob: 48070730 Thomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 10, 2014 Bump!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2014 Bump:) ikke marked for slike biler legere eller? ikke en kjeft som har ringt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 18, 2014 Syns det er ganske snodig, kunne tenkt meg sånn med manuell kasse selv. Ikke lyst på S2 da? hadde vært fin bil til dama dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 18, 2014 hehe S2 hadde vert moro det en gang, men ikke nå i første omgang:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 19, 2014 Kan være at du må enda litt mer i pris. Kjøpte meg en kliss lik i sommer selv, den hadde rulla et par tusen mer men den fikk jeg til godt under 320. Og den hadde ingen lakkskader. Kan hende du for solgt den letter da ihvertfall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 20, 2014 Vet også om slike som har gått langt billigere, så dette tror jeg er ett prisspørsmål rett og slett... De går om de blir billige nok, men det tar som regel litt tid da også har jeg sett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 20, 2014 Ser og at det ligger en ute til 309k, den har ligget der siden jeg kjøpte min for noen mndr siden. Så må nok mer ned om man vil bli kvitt bilen fort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 21, 2014 Ja, markedet suger for tiden. Ser de ligger til rundt 350 hos forhandler. Min fetter fikk sin for rett over 300k med S-line B&O anlegg og hele pakken. 3.0tdi det også. Liker dårlig at de faller så mye i pris for tiden. Har jo A5 jeg også. Men lykke til med salg! Meget potent denne motoren her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 21, 2014 Ja ser det med pris.. kjøpte den her for 6 måner siden da sto den til 370.000.- fikk den for 345.000 har ikke hast med å selge men hadde vert greit å kommet seg på boligmarkedet også ettervert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 27, 2014 bump;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 27, 2014 Nå snakker vi godpris! nesten så det frister å selge min og kjøpe din bruker så mye bensin den doningen min ser du! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 28, 2014 blir den ikke solgt nå beholder jeg den å drøyer bolig:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 9, 2014 Bump:) finn anonnsen har gått ut fortsatt til salgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 15, 2014 bump ligger på finn http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=52434880 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 29, 2014 SOLGT:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...