#1 Skrevet September 2, 2014 Hei Kjøpte senkeskåler fra Supersport til min A4 B6, men når jeg skal bytt så sitter den nye skåla dårlig kontra den orginale. Noen som har vært borti det her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 2, 2014 Er vel ikke super passform verken mot demper eller undelagsgummien på fjæra på disse, har enda ikke montert på min egen, men har kjøpt løse skåler til B5 hos meca til den. De skal passe rett på senker like mye som supersport og ser i tillegg helt orginale ut Kostet meg 119 kr med rabatt mener jeg.. Ole Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 2, 2014 2-3 runder med elektrikerteip så er problemet løst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 5, 2014 Okei tusen takk ! Men fikk et annet problem, når jeg satt på fjæra så blei ikke fjæra spent. Og da kan jeg vel ikke ha de på .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...