Skal på teknisk kontroll på Biltilsynet og har egr-delete.....

Anbefalte innlegg

Skal på Biltilsynet på teknisk kontroll pga for lav bil kontra høyde i vognkort. Monterte egr-delete kit fra Darkside Developments på bilen for tre uker siden. Motordekselet dekker heldigvis over det meste men titter man litt ekstra nøye så ser man det blanke alu-røret igjennom rillene der i bakkant. Vil det ha noen praktisk betydning for en kontroll på Biltilsynet ?? Kan alltids dra noen runder med sort tape over røret så det ikke blir fullt så synlig da. Men litt kjipt om bilen ikke skulle bli godkjent pga jeg har montert egr-delete.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tviler sterk på at de kommer til å ta deg på dette..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom du bare skal vise bilen pga senk trenger du neppe åpne panseret en gang. Tviler dessuten på at de hadde tenkt noe over det om de la merke til det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja,aldri si aldri når det gjelder Biltilsynet her i området. Men tror jeg bare drar noen runder med sort tape rundt røret så det ikke er fullt så synlig. Skal ha en dobbelt-time så redd de kommer til å sjekke div. Er kun den egr-deleten jeg er litt skeptisk til ellers er alt det andre ok. Skrudd opp til riktig høyde ift det som står innskrevet i vognkortet. Jeg bør vel også hive i den ecuen som har orginal programvare også.....hehe ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

EGR er vel noe som fra tid til annen blendes av Møller også, så vidt jeg har lest. Så kan jo i seg selv ikke være ulovlig. Kombinert med andre ting...kansje...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så hvordan gikk det med EGR delete, Pål? Skal etterhvert montere slik på min Golf også...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha var på teknisk idag. Han åpnet ikke panseret engang ;-) Men det er såpass skjult under motordekselet selv om det er riller akkurat over hvor egr-ventilen stod orginalt. Så om du vet det så kan du se et blankt alurør igjennom der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.