#1 Skrevet September 4, 2014 Hei. lurer litt på noen har erfaringer med klage på utført arbeid ved lakk/reperasjon? har fått lakka sparklet og lakka bakfanger 2 ganger og er ikke fornøyd med arbeidet, selv om det har blitt bedre. har levert i fra meg bilen 5 ganger til dem uten å få noe kompensasjon. arbeidet de utfører er heller ikke bra med tanke på demontering/montering. uansett hva jeg klager på og de retter noelunde opp i, så er det alltid noe annet de har gjort feil. Er nå RIMELIG lei av å bruke min arbeidstid og fritid på å reise fram og tilbake dit å klage. Sjefen selv sier det ikke er noe mer å gjøre med denne saken, de mener de har gjort arbeidet så godt de kan. Det jeg lurer på er som følger. Kan jeg heve kjøpet?(har betalt) eller har jeg krav på noe kompensasjon for amatørmessig arbeid og missbruk av min fritid/tapt arbeidstid? Må jeg bare godta at de ikke klarer jobben sin? for øyeblikket er det en skade ved ene rygge sensoren som man ikke ser før man går nærme, fangeren er montert feil, den står skjevt på eller er ikke der den skal. og deler av bagasjeromstrekket er ikke festa/montert på rett sted/bomma med klips/plasering....... Som sagt, sjefen der mener det ikke er noe mer å gjøre i den saken. Noen forslag eller tips til hva jeg kan og bør gjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 4, 2014 Bilder? Hvilken bil? Er selv oppretter så kan se litt på saken;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 5, 2014 Du har betalt for en tjeneste og den tjenesten som det er betalt for er verkstedet pliktet til å utføre ut fra bransjens standard. Altså det er noe som heter Håndverksloven.. Søk opp den. F.eks Kapittel 2, paragraf 5: § 5.Utføring og materialer. (1) Tjenesteyteren skal utføre tjenesten fagmessig og ellers vareta forbrukerens interesser med tilbørlig omsorg. I den utstrekning forholdene tilsier det skal tjenesteyteren veglede eller samrå seg med forbrukeren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 5, 2014 skal få lagt ut bilder i løpet av dagen. synd jeg ikke tok bilder fra start av.... det er de værste bildene/tillfellene. Bilen er en 07 audi a4 avant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...