#1 Skrevet September 5, 2014 har ett 7a svinghjul jeg hadde tenkt å bruke på en aan motor så at ei tann var borte på svinghjulet hvordan blir det i forhold til starter`n, kan det brukes? skal kjøre hiddensprut med lupo som trigger bak på veiv. så de org svinghjulsfølerne trenger jeg vel ikke bruke lenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 5, 2014 Kan være kjekt å ha en av følerene som referanse til sprutet. Det svinghjulet hadde jeg ikke brukt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 5, 2014 ja er litt skeptisk ettersom det har gått ei tann:) får høre litt med han som skal mappe men mener det holder med trigger på veiv og hallgiver på kam:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 5, 2014 ja er litt skeptisk ettersom det har gått ei tann:)får høre litt med han som skal mappe men mener det holder med trigger på veiv og hallgiver på kam:) Fungerer like bra det ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...