Anbefalte innlegg

Hei,

 

Kjøpte for litt siden en Passat CC 09'. Er på utkikk etter felger til den. Tror jeg går for 19", men usikker på bredde. Har bestillt senkesett og vil helst unngå subbing, så tenkte 8,5-9 " bred.

 

Vil gjerne ha konkave felger, typ 10-eikede, men finner ikke noen som ikke koster skjorta. Så tar veldig gjerne imot tips til både den type felger og andre som dere synes passer på en CC :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

Kjøpte for litt siden en Passat CC 09'. Er på utkikk etter felger til den. Tror jeg går for 19", men usikker på bredde. Har bestillt senkesett og vil helst unngå subbing, så tenkte 8,5-9 " bred.

 

Vil gjerne ha konkave felger, typ 10-eikede, men finner ikke noen som ikke koster skjorta. Så tar veldig gjerne imot tips til både den type felger og andre som dere synes passer på en CC :)

 

VW leverer vel 8x18 et 41 med 235/40 mener jeg, det sier noe om plassen. 8,5x19 ET40 med 235/35 burde gå fint. Det samme med 9x19 ET45 med samme dekk eller kanskje 245/35. Vet ikke om 9,5x19 kan fungere, neppe foran.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.