Anbefalte innlegg

Jeg har liggende ymse greier som jeg ikke trenger og legger det ut her etterhvert som jeg rydder på verkstedet.

 

Først ut er en girkasse av type 02A (kode AFE). Girkassen ble tatt ut av en Passat 2.0 16V, mener å huske det var en 89-modell, men er ikke 100% sikker.

Den fungerte fint da den ble tatt ut av bilen og har vært lagret inne siden det.

Er vasket og spylt nå så man må påregne og tappe av og skifte olje på den får å være sikker på at alt er greit. Jeg kommer til å skru ut tappepluggen og kontrollere at det ikke er vann i den og deretter fylle på olje.

 

Selges til høystbydene og budrunden avsluttes 48 timer etter siste bud. Må evt. hentes i Arendal.

 

Minstepris 500,-

 

Denne er solgt

DSC_0369.jpg

DSC_0361.jpg

DSC_0367.jpg

DSC_0368.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En girkasse til.

 

Denne er plukket ut av en 1986 Golf Syncro og fungerte alldeles ypperlig når den ble tatt ut. Girkassen er vasket og jeg kommer til å åpne bunnpluggen på den for og sjekke at det ikke er vann i den og deretter fylle på litt olje.

 

Dette er type 020 (kode ATZ).

 

Minstepris 500,-

DSC_0371.jpg

DSC_0372.jpg

DSC_0373.jpg

DSC_0374.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten bump igjen, det nærmer seg det punktet der delene leveres på fyllinga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ryker på fyllinga i løpet av uken hvis ikke noen trenger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var 02A-kassen solgt.

 

Den andre ligger her ennå, men det blir ikke mange dagene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.