#1 Skrevet September 5, 2014 (endret) Jeg har liggende ymse greier som jeg ikke trenger og legger det ut her etterhvert som jeg rydder på verkstedet. Først ut er en girkasse av type 02A (kode AFE). Girkassen ble tatt ut av en Passat 2.0 16V, mener å huske det var en 89-modell, men er ikke 100% sikker. Den fungerte fint da den ble tatt ut av bilen og har vært lagret inne siden det. Er vasket og spylt nå så man må påregne og tappe av og skifte olje på den får å være sikker på at alt er greit. Jeg kommer til å skru ut tappepluggen og kontrollere at det ikke er vann i den og deretter fylle på olje. Selges til høystbydene og budrunden avsluttes 48 timer etter siste bud. Må evt. hentes i Arendal. Minstepris 500,- Denne er solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 5, 2014 (endret) En girkasse til. Denne er plukket ut av en 1986 Golf Syncro og fungerte alldeles ypperlig når den ble tatt ut. Girkassen er vasket og jeg kommer til å åpne bunnpluggen på den for og sjekke at det ikke er vann i den og deretter fylle på litt olje. Dette er type 020 (kode ATZ). Minstepris 500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 2, 2014 En liten bump... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 18, 2014 En liten bump igjen, det nærmer seg det punktet der delene leveres på fyllinga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 10, 2015 Ryker på fyllinga i løpet av uken hvis ikke noen trenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 26, 2015 Da var 02A-kassen solgt. Den andre ligger her ennå, men det blir ikke mange dagene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...