#1 Skrevet September 5, 2014 Hadde bilen på diagnose hos møller minde i dag for å sjekke opp i ett ladetrykksproblem jeg har hatt en stund.. Fikk beskjed om at de hadde funnet 2 feilmeldinger. Sporadisk feil på lambdasonde 1 og sporadisk feil på LMM. Men de sa at som regel ved sporadiske feil ville disse komme tilbake under prøveturen, noe feilen ikke gjorde. Sa at de mistenkte lekkasje rundt resirkventilen (ny Forge 008). Tok likegreit å byttet nesten alle slanger og slangeklemmer, strammet opp alt og tok en testtur, hvor samme problemene oppstår. Problemet er at om jeg øker turtallet langsomt så går bilen rent, men dersom jeg trykker pedalen i bånn så nøkker det noe J***** Temperatur osv er normalt, jager ikke på turtall og ingen unormaliteter ellers. Bilen er chippet og har 2.5" eksos, har ikke vag-com selv så får ikke feilsøkt om feilene har kommet tilbake. Kjører med manuell boostcontroller, men den er på laveste hakket. Skal gå over alle IC slangene i morgen, og skal koble inn igjen ladetrykksmåleren for å sjekke hvor stort trykk jeg får. Men det er ikke mye nå.. Pluggene er nylig byttet, og har prøvd med andre coiler, luftfilteret skulle nok vært byttet, og bensinfilter blir byttet i morgen. Noen som kjenner til dette? Takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...