Anbefalte innlegg

Har en 83 golf 1,5 som snart skal på skroten, noen som trenger noe deler før den ender sine dager?: smil :

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du skrapelist på førerdøra i god stand?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er litt usikker på hvilken list du mener?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja.. om 14dager eller noe slikt, hva trenger du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann,har du avlange dekselet som er festet på innsiden av bakluken,det som er over viskermotoren

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris på drivakslinger inkl frakt ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann,har du avlange dekselet som er festet på innsiden av bakluken,det som er over viskermotoren

 

Om ikke han har dette, så har eg liggende et par slike.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja.. om 14dager eller noe slikt, hva trenger du?

 

Om du likevell skal kaste den så kan jeg ta den for vraktpant så slipper du å stresse noe mer med den?

 

Tommy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørst om det blir noe vrakpant for denne.. har planer om å skjære fronten av den...

Litt usikker angående det dekselet og tilstand på drivakslinger... skal ta noen bilder, og sjekke tilstand på ting når jeg kommer hjem om ca en uke:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker du hele fronten med rammevanger, dempertårn og alt eller bare frontplate?

Har en halveis komplett bil som jeg trenger div for å få komplett, har ikke helt oversikten men er diverse.

 

Er tilbake om en uke fra jobb her og så vi kan ta det på tlf da. Trur eg har nr ditt fremdeles fra passat kjøpet. (Tlf 975 ** **1 ?)

 

Tommy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Motor da? noe der som er brukenes som du ikke skal ha selv? Kan evnt ta hele motoren om den fungerer og prisen er ok.

 

ser det er en stund siden den egentlig skulle skrotes, kanskje jeg er for sent ute?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei:) er usikker på tilstanden på motor og girkasse, men du kan få begge deler av meg gratis om du orker å plukke den ut og hente den:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.