#1 Skrevet September 6, 2014 (endret) Har en 83 golf 1,5 som snart skal på skroten, noen som trenger noe deler før den ender sine dager? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 9, 2014 Har du skrapelist på førerdøra i god stand? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 9, 2014 Jeg er litt usikker på hvilken list du mener? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 9, 2014 Nerdre kant på vinduet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 11, 2014 Den listen har jeg ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 14, 2014 Når skrotes den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 14, 2014 Tja.. om 14dager eller noe slikt, hva trenger du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 14, 2014 Har du noen bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 15, 2014 Heisann,har du avlange dekselet som er festet på innsiden av bakluken,det som er over viskermotoren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 15, 2014 Pris på drivakslinger inkl frakt ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 15, 2014 Heisann,har du avlange dekselet som er festet på innsiden av bakluken,det som er over viskermotoren Om ikke han har dette, så har eg liggende et par slike. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 15, 2014 Tja.. om 14dager eller noe slikt, hva trenger du? Om du likevell skal kaste den så kan jeg ta den for vraktpant så slipper du å stresse noe mer med den? Tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 15, 2014 Spørst om det blir noe vrakpant for denne.. har planer om å skjære fronten av den... Litt usikker angående det dekselet og tilstand på drivakslinger... skal ta noen bilder, og sjekke tilstand på ting når jeg kommer hjem om ca en uke:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 17, 2014 Tenker du hele fronten med rammevanger, dempertårn og alt eller bare frontplate? Har en halveis komplett bil som jeg trenger div for å få komplett, har ikke helt oversikten men er diverse. Er tilbake om en uke fra jobb her og så vi kan ta det på tlf da. Trur eg har nr ditt fremdeles fra passat kjøpet. (Tlf 975 ** **1 ?) Tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 18, 2014 Ring meg du Tommy;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 5, 2014 Motor da? noe der som er brukenes som du ikke skal ha selv? Kan evnt ta hele motoren om den fungerer og prisen er ok. ser det er en stund siden den egentlig skulle skrotes, kanskje jeg er for sent ute? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 5, 2014 Hei:) er usikker på tilstanden på motor og girkasse, men du kan få begge deler av meg gratis om du orker å plukke den ut og hente den:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...