#1 Skrevet September 8, 2014 (endret) Luftes for salg da jeg har har en annen bil i sikte. 1993 mod Ca 225.000 km Godkjent senket Gode sommer og vinterdekk 2.6 v6 150 hk Diffsperre S2 kopiratt Hengerfeste Noe bulker på en bakdør, og flasset en framskjerm. knekt bakfanger men følger med en ny. Års avgift betalt. Nylig eu godkjent! Blir skiltet og dermed gratis omreg. Selges uten s2 fanger og azev felger. Men med 18" sommer og annen fanger. 22.000.- Står i ålesund. Rolf 93253554 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 30, 2014 Har skiftet bremser. Skal ordne fri eksos og få sendt bilen på eu snarest. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 1, 2014 Sendt PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 8, 2014 Minstepris me azev å s2 fangern? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 8, 2014 håper jeg rekker etterkontroll fredag. bilen går da gjennom eu. litt frieksos å noen andre 1r feil som skiltlys og et ryggelys. muligens et topplager fremme. flere intrisserte for 20.000 uten s2 fanger og gode vinterdekk og gode 18" sommerdekk. venter bare på etterkontroll. vil helst beholde s2 fanger og azev felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 28, 2014 Vurderes solgt. Eu godkjent og skilter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 14, 2014 opp å hopp. da har jeg kjøpt meg isbil så denne skal bort. er gratis omreg noen uker til! når man kjører med samme turtall en stund så kan den lugge litt, abs lampe lyser, kansje et defekt topplager fremme, litt frieksos fremme. ikke noe problem å bruke bilen daglig. selges som repobjekt! 16.000 uten s2 fanger! dette er billig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...