Golf selges, 1,8L automat, 1991 modell. 14 000,-

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle selge min Golf 2 Jeg har hatt bilen i ca 1 mnd, og selger den fordi jeg vil ha noe annet.Bilen starter å går på første, og går som er klokke. Det er en veldig fin og billig bil. Det sitter justerbart senkesett fra TA technix på den nå, det er ikke godkjent i vognkortet men har Tüv Papirer på den vis det er ønskelig. Den er Eu Godkjent fram til 30.4.2015. Bilen er også helt grei å se på. Det er litt Overflate rust nede ved fører døra, og ett par små flekker på passasjer døra. er 3 stk flekker som er like store som et knappenål hode. Ellers er den kjempe fin. Interiøret er helt strøkent, det er ikke noe som er ødelagt og ingenting som er slitt ut. Jeg har original grillen og demperne og fjærene. Reg reim var skiftet når bilen hadde gått 91541 å den har nå gått 132800. Det som har blitt skiftet i det siste er bremseskiver og bremseklosser foran 26.4.2014. Skiftet kjølevifte/servoslange, skiftet bakre og midtre lyddemper 24.07.2013 og nytt Batteri 24.1.2013 ( sønnak powerline). Dette er absolutt en bil å sjekke ut vis du er ute etter en billig og god bil. Bare å ringe eller sende en melding vis du lurer på noe 92852068. Selger den for 14000,- + omreg Holder til i Østfold. Vil bli kvitt den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.