Audi A6 2.5Tdi Quattro 95mod selges!

Anbefalte innlegg

Hei:)

Min far vurderer salg av sin A6 Quattro.

Bilen er delvis ett prosjekt, bilen har vært avregistrert siden 2013.

Vi avregistrerte den pga vi skulle pusse den opp igjen. Rusta har dessverre tatt tak i nesten alle paneler.

Det blei kjøpt inn en delebil som har fire strøkne dører og ei bakluke med lite rust. Det er også handlet inn to bra fremskjermer.

Delene er ikke montert, men kan monteres før evt ett salg, fargene stemmer jo heller ikke. Så bilen trenger ett strøk med lakk.

Bilen har vell gått ca 370000km.

Problemer med sentrallås, gløding og varmeapp er ikke helt som det skal. Alle spjeld fungerer. Mulig sensor problem. Abs lampe lyser vell også.

Så det er litt og ta tak i.

 

Bilen er nå registrert som 5 seter

 

Det som kan medfølge er delebilen med 2.5Tdi fwd.

Komplett strøkent sort skinninteriør bortsett fra førerstol. Varme i baksetet.

 

Se denne tråden for bilder fra da vi lakkerte den opp i 2006: forum.vacn.no/showthread.php?72676-Mini-recovery-A6-95mod

 

Bilder av delebilen og interiør legges inn i løpet av kvelden.

 

Pris aner jeg ikke. Men kom med seriøse bud. Ville tro en plass rundt 15-20000 er realistisk. 2500,- kan jo fåes igjen på delebilen.

Mye deler, interiøret er vell også vært litt. Er også 3 eiket sportsratt på delebilen med airbag.

 

For mer info ring meg på: 95523770

image.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.