#1 Skrevet September 9, 2014 Må ha lik slitasje, skal på 4x4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 17, 2014 Jeg har to Sportiva dekk i fra 07 som du kan få for en symbolsk sum. 5 mm mønster. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 14, 2014 Må ha 4 like. Ingen som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 16, 2014 Kommer sannsynligvis til å bytte dekk på Passaten min til neste sesong (dvs at dekka blir tilgjengelige til vinteren). Dette er 225/45-17 Pirelli P Zero Nero Gt. Stått på 4motion, dvs lik slitasje, men kjørte litt med feil spissing så er nok noe feil slitasje på 2 av dekka. Kan sjekke dette hvis du er interesert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 16, 2014 Yes, gjør det Skal selge bilen min nå og sommerdekkene var utslitt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 16, 2014 Sjekker i morgen. Dekka er kjørt 2 sesonger, så vil anta de er kjørt rundt 15k km. Er en del igjen på de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 21, 2014 Glemte denne litt ut, men har vært ute å målt litt nå. Ser det at de 2 dekka som er skeiv-slitt er i grunn ikke så mye å satse på, da de er nede på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...