#1 Skrevet September 9, 2014 (endret) Hei. 45 TUSEN KRONER. Selges før vinteren til den prisen! Hvis ikke setter jeg den på lagring. Håper denne blir i klubben. Skal bygge hus, pluss liten tid. Så har jeg tatt det vonde valget med å selge! Mer info og bilder, ring. Info og bilder i Finn annonse. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51526979&editAd=true 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 9, 2014 Lenke som fungerer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 9, 2014 Absolutt noe jeg kunne ha tenkt meg, men så var det denne godkjenningen da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 9, 2014 En av de bilene jeg virkelig angrer på at jeg kvittet meg med!!! Lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 21, 2014 45 TUSEN. Eller så setter jeg den på lagring! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 9, 2014 har du hatt noe problemer med eu-kontroller pga motoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 9, 2014 Sier seg selv at man må kjenne noen;) Men det lar seg ALLTID årdne! Jeg holdt på kjøpe denne før han her handla den..angrer nå den er jo såå fin og ryddig. LØP Å KJØP!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 9, 2014 Sant sant:)eneste som holder igjen er frykten for å bli stoppa i teknisk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 9, 2014 Denne blir nok hentet i morra! Denne blir savnet fra banekjøring på Vacn treffene;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 1, 2014 Ble den henta denne her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 2, 2014 Denne er solgt ja, gikk til Mosjøen; ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 2, 2014 Det var synd. Skulle vært litt tidligere ute ja Nydelig bil Lykke til til ny eier! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...