Grunninnstille lavserie 2001 mod allroad?

Anbefalte innlegg

Heisann lavserie funksjonen på bilen min har begynt å tulle, får opp flere feilkoder og en av dem er at jeg må grunnstille 302 sensor.

Noen som veit prosedyren på dette. finner nada på nettet=(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har funnet ut av grunninnstillingen men har feilkode på lavserie som gjør at det står low range i dashen og piper hele tiden når jeg kjører over 55kmh og får ikke kjørt fortere enn 75kmh. er en sensor feil etter hva jeg kan forstå, sensor heter 302 og noe møller ikke kan skaffe. men dem kan derimot skaffe hele lavserie delen til den nette sum av 80000kr : rock : Men har funnet ut at denne sensoren finnes via leting på nettet via en russisk side hehe.

det som står på sensoren er: hydraulik ring 21.600 015

V23631410001A036

alternativt heter den: H2001-A035-21600-015

tyco ec 0412000709

Etter hva jeg har forstått så heter selskapet som lager sensoren Hydraulik Ring de lager diverse ting til bilindustrien

noen andre som har vært borti dette?? kan jo ikke bruke 80000kr på å få det i gang igjen hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gadd ikke kødde mere med det så sendte bilen til møller i Tønsberg. der byttet de noe ledningsnett som var dårlig også funket det litt, men fortalte at jeg også måtte bytte styreenhet. Så i dag byttet jeg styreenheten og da fikk jeg grunninnstilt og nå funker lavserie igjen: rock : styreenheten til girkassa er under gulvtyeppet på pasasjersiden forresten=) styreenheten bestilte jeg fra oemvwshop=)

delenummer styreenhet: 4Z7927755

Delenummer ledningsnett: 000979131e 1stk., 00979133e 1stk., 00979117e 4stk.

Hadde vel hovedsakelig problem med fukt i div ledningsnett til lavserien slik at det ble overslag og tull med følersignal på lavserie delen:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra det ordnet seg. fint du legger ut dele nr og løsningen på problemet. Andre får sikkert nytte av det senere :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.