#1 Skrevet September 10, 2014 Skiftet for en stund siden girolje på 6-trinnskassa på Passaten min, og fyllte på med Mobil1 75-90 olje. Kassa hadde allerede endel ulyder fra før av, men det ble bare værre med ny olje. Nå har den nye kassa ankommet, og den skal få ny olje når den monteres. Hvilken olje anbefaler dere? Girkassekoden er ELN, og står montert bak en 1.9tdi i en B5 Passat.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 10, 2014 Castrol girolje er det jeg har best erfaring med. Mobil bruker jeg kun på motor. Skiftet til mobil på ei 6.trinns kasse jeg hadde på en B5, denne ble tung og gire om vinteren før oljen fikk temperatur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 10, 2014 Har vært fornøyd med Agip/ENI 75-90 på gir og diff, men Castrol er et ganske safe valg ja Hvis ikke må det vell bli Redline olje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...