#1 Skrevet September 11, 2014 Har litt problemer med strøm til spilleren den ble svart. Det er ingen strøm på kablene som går til spiller på bilen. har lagt en ledning med strøm opp til spillern da er det liv i den. Er det egen sikring til spilleren? Har kjekket sikringer i sikringsskapet på på bilen alle virker der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2014 (endret) Sikringsboksen i motorrommet. >F8 – Radio – 15A http://home.comcast.net/~jeri534/fuses.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2014 Da ska jeg få sett på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 15, 2014 Da har Jeg testa alle Sikring I motorromet og i bilen alle virke. virker som det kortslutning i kablene som går til spiller. når jeg setter strøm til spiller så holder den på mine i ca en time så nullstiller den seg selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...