#1 Skrevet September 11, 2014 Hei Har kjøpt meg en manuell boost kontroller og lurer på hvor jeg skal koble på denne? Skal sitte på en A4 b5 1.8TQ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2014 MBC på 1.8t er tull og tøys. Skaff deg software som gir deg mer effekt. Eneste du oppnår er fusking og i verste tilfelle brente stempler og råder ut gjennom blokka. Den MBCen der er i tillegg den dårligste som finnes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2014 Kjørte med revo stage 2 og mbc funket helt gull det. Men og bare montere på mbc ville jeg ikke gjort da hadde jeg heller lagt penger i en chip. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 12, 2014 Og antat du ikke kjører med boe av det dårligste av MBC som finnes? Revo softwareen er cel bygget for MBC. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 14, 2014 Har chip, tenkte bare å montere MBC for å få litt mer stabilt turbotrykk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...