#1 Skrevet September 12, 2014 Etter å ha fått på andre hjul i går så fant jeg fort ut i løpet av kvelden at det subber på begge sider bak så fort jeg får passasjerer baki. Bilen er senket 40mm og ruller på 8,5x19 ET35 med 235/35 dekk bak. Har ikke hatt tid til å se så mye på det, men det både ser og høres ut som om det tar i innerskjermene. Jeg trodde kanskje ikke denne kombinasjon med dimensjon og ET skulle være noe problem, men får akkurat fingertuppen mellom skjerm og dekk. Er det bare å kutte bort deler at toppen på innerskjermen, eller kan det være noe annet det tar i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2014 Det sliter seg til ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2014 Det sliter seg til ! Alltid morro med konstruktive innlegg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 12, 2014 Ta av dekket, se på hjulbuen og dekket. Man legger fort merke til hvor det skraper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 12, 2014 Akkurat det der var grunnen til at jeg gikk for 225/35-19 på min b6! Skal bli temmelig sigen bak før det subber da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 12, 2014 Er det ikkje en skrue som det alltid pleier og sube i bak på disse og b7ene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...