#1 Skrevet September 13, 2014 Hei! Jeg har en 99' A6 1.8T hvor turbo'n har begynt å hyle av smerte. Noen som har en liggende? Motorkode APU 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 13, 2014 Jeg har til apu. Audi A4 2000 modell. Kom med bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 13, 2014 har en aeb turbo fra a4 om den passer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 14, 2014 usikker på om de passer fra A4, for de har vell tverstilt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 14, 2014 rettstilt på den her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 14, 2014 mye skal du ha for den da Frode? og sender du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 14, 2014 sender jeg vettu. skal du sjekke med etka om den passer først ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 14, 2014 sender jeg vettu. skal du sjekke med etka om den passer først ? Samme turbo på a6 og a4 med apu:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 16, 2014 sender jeg vettu. skal du sjekke med etka om den passer først ? Etter nærmere sjekk så har jeg AEB-motor i min Men i følge skiltnr. så skal jeg ha APU, men på toppen min så står det AEB Hva skal du ha for den da, og hvilken tilstand er den i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...