#1 Skrevet September 13, 2014 https://www.facebook.com/events/360682217417246/?fref=ts Flere som tar turen? Tenkte å møte opp for første gang å se hva dette var for noe...ser ut til å ha blitt populært i siste tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 13, 2014 Tar sikkert turen jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 13, 2014 Hvis det er lov og komme med litt skitten bil, kan sikkert eg ta turen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 14, 2014 Var det noe suksess? Er dette en ny hipp greie eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 14, 2014 Det er i dag, jeg skal hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 14, 2014 (endret) Når tenker dere og stikke innom? Stikker til Osterøy nå, se om eg kansje får vasket den litt før eg tar turen direkte da... Christian, kunne du tatt med deg de bakre Audi ringene så eg kan få se de om eg skal bestille selv? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...