#1 Skrevet September 14, 2014 Hei, var for ikke lenge siden å anskaffet meg hva jeg trodde jeg skulle ha til delebil bilen er en mørk lilla Audi 80 Avant med 1.9 TDI , AC som funker, dobbel airbag, fullt skinn , utetemp arsavgift betalt og EU ok ut denne og neste mnd (Oktober) Bilen har vært uheldig å skrapa opp mye av sia langs ett autovern (på feil side) Framskjerm, sjåførdør og passasjerdør lar seg bytte , men de to bulkene på bakskjermen er det værre med Disse delene kan jeg være behjelpelig med å sende med , dog ikke i riktig farge Dette er ikke ett smykke, men en meget billig bruksbil hvis noen er i nød Starter tvært og fin lyd i motor =) setter prisen til 6000 Trenger ikke selge den da jeg skulle ha skinnint selv, men fikk litt dårlig samvittighet å slakte en så kurrant bil bilder på forespørsel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 6, 2014 Ble delebil av denne, pm hvis dere trenger deler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 9, 2014 opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...