#1 Skrevet September 14, 2014 (endret) Helt nytt viftepanel, 500kr: Ny viftebryter, 200kr: Tlf 414 32 885 Frakt kun mot forskuddsbetaling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 14, 2014 Må arrestere deg litt, du kan lett bytte ut lyspæren i panelet - gjort dette flere ganger selv:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 14, 2014 Må arrestere deg litt, du kan lett bytte ut lyspæren i panelet - gjort dette flere ganger selv:) Nja, man kan vel skifte pæra rundt vribryteren, men det hjelper ikke bortover der man regulerer retning på luften. Eller husker jeg feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 14, 2014 Nja, man kan vel skifte pæra rundt vribryteren, men det hjelper ikke bortover der man regulerer retning på luften. Eller husker jeg feil? Det tror jeg stemmer ganske bra. Lyset blir vel spredt via en gjennomsiktig plastbit, og hvis den knekker så spres ikke lyset slik det skal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 14, 2014 (endret) Nja, man kan vel skifte pæra rundt vribryteren, men det hjelper ikke bortover der man regulerer retning på luften. Eller husker jeg feil? Du husker feil:) Etter pærebytte på Lågmilaren (bare bildet som gjør at det ser mørkt ut nederst): Man må selvfølgelig unngå å knekke den gjennomsiktige plastbiten, ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 30, 2015 Opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 2, 2015 Hei, kan kjøpe begge for 500 + frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 3, 2015 Begge deler ble solgt i helgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...