#1 Skrevet September 14, 2014 (endret) Smådeler jeg kjøpte for å overhale en 1986 GTI 1.8 112hk motor, men kan brukes på flere andre fra samme tid. -Rør til peilepinne, nedre del (som står presset ned i blokka). Org fra Møller. -8stk muttere og 4 pakninger til eksosmanifold, org fra Møller. -O-ringer til vannpumpe/termostat -justeringsskrue til dynamo 100kr + frakt for alt Tlf 414 32 885 Frakt kun mot forskuddsbetaling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 30, 2015 Opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 30, 2015 Eg tar det og viftepanelet ditt til golf 2 lar du det gå for 600kr inkl frakt eg kan ta bryteren og ,men eg trenger egentlig ikke så kan by deg 100 for den evt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30, 2015 700kr for alt inkl frakt? Det er greit for meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2015 Flott. Send meg en Pm med kontonr når du får sjangs så skal eg sette inn penger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...