#1 Skrevet September 15, 2014 hei jeg har en Audi a4 1.8tq b5 som foriige eier har satt i boost Controller... helt på jordet. noen som har en n75 ventil til salgs? bor i Buskerud men kan sendes også 95524070 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 15, 2014 Møller pleier vel å ha disse på lager, og koster vel ikke så avskrekkende mye der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 15, 2014 Møller tok 1100kr fra meg til Audi S4 B5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 15, 2014 Har vel 1 liggende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 15, 2014 pris? kan komme og hente i morgen? jobber i asker send meg meld på 95524070 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 16, 2014 Den ligger i garasjen, skal vel oppom der på torsdag, så kan ta den med hjem da 300kr, fungerte fint når jeg brukte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 17, 2014 Glemte å svare deg på melding Thomas, men ikke helt sikker på hvor min ventil ligger hen. Så letter å kjøpe av Christopher 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 19, 2014 når kan jeg komme å hente den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 19, 2014 når kan jeg komme å hente den? Henter den etterpå, så kan sende deg mld etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...