#26 Skrevet Oktober 17, 2015 Ser jeg har surret før i tråden og skrevet BMM for bensinmengdefordeler. BMF er latskaps-forkortelse for bensinmengdefordeleren:) Ja har prøvd 3 stk forskjellige men samme problemet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 18, 2015 Sjekka falskluft? Hvordan er innsugsummien mellom BMF og innsug? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 18, 2015 Jeg og hadde problemer med at min gamle fjusket på ca samme måte som dette. min kunne fungere i mnd vis og så fjuske en dag og bli bra. Jeg skrudde opp ecu som ligger nedi med viskerene og inni der var det vann. Fikk tatt ut printkortet og rensa alle loddepunkt osv. Og etter dette gikk bilen som aldri før. Du kan jo sjekke dette bare for å forsikre deg om at det ikke er det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 18, 2015 Sjekka falskluft? Hvordan er innsugsummien mellom BMF og innsug? Har byttet ut alle slangene fra BMF til innsuget. Men eg der der går 2 vakuum slanger fra undersiden av den slangen som vinkler inn på gass spjeldet inni der ser der ut til å være en føler av et kvart. Noe ide om den kan tulle til ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 18, 2015 Jeg og hadde problemer med at min gamle fjusket på ca samme måte som dette. min kunne fungere i mnd vis og så fjuske en dag og bli bra. Jeg skrudde opp ecu som ligger nedi med viskerene og inni der var det vann. Fikk tatt ut printkortet og rensa alle loddepunkt osv. Og etter dette gikk bilen som aldri før. Du kan jo sjekke dette bare for å forsikre deg om at det ikke er det. Eg har byttet ut hjernene men ingen forskjell. Denne har fjusket helt siden eg kjøpte den etter eg byttet topp pakning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 18, 2015 Eg har byttet ut hjernene men ingen forskjell. Denne har fjusket helt siden eg kjøpte den etter eg byttet topp pakning Om den fjusket like mykje før eg kjøpte den fekk e aldri noke konkret svar på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 18, 2015 Nå har eg byttet litt div slanger med litt rifter i seg som er til lufting av blokk å til tomgangsregulator,men vart ingen forbedring uten om bedre tomgang da har åpnet opp toppdeksel å sjekket om kammene stod rett det gjor dem,har byttet kaldstart dyse i håp om den køddet ingen forbedring. Sjekket pluggene å dem var sotete så bensin får den nok av. så i morra skal eg sjekke opp tenningen om den er 100% rett å visst den er det så veit ikkje eg meir eg klare å gjere å gir opp driten snart å putta på en turbo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Oktober 18, 2015 sjekket om den suger falskluft ved dysene feks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Oktober 18, 2015 sjekket om den suger falskluft ved dysene feks? Det kan eg sjekke opp takk får tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...