#1 Skrevet September 16, 2014 Hei av en eller annen grunn ramlet mitt coupespeil av i dag, metalltretthet så det ut som. Det er det speilet som henger i frontruta på Audi 80 B2 Noen som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 16, 2014 Mulig jeg har om det er likt som Audi 90/coupe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 17, 2014 Sikkert likt om det er B2 90 du tenker på, festet med en ørliten umbraco 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 17, 2014 Ja det jeg tenkte på ja. Men de speila er vel limte i ruta mener jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 17, 2014 Hvis du ser nøye så kan det demonteres med en ørliten umbraco fra undersiden. Der er limt et feste i ruta ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 17, 2014 Er ikke grisedyre på Møller heller, var snadder å få helt nytt speil da jeg fikk ny rute! Kan være ditt er litt for gammelt, da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 22, 2014 Jeg finner ikke dette nå. Mulig jeg har solgt det tidligere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...