#26 Skrevet September 21, 2014 Takk, jeg trengte ikke enda flere ting å kikke etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 21, 2014 Aha, nå ser jeg forskjellen på grøftelysene ja. Har kikket en del på foskjellige fronter tidligere, men aldri lagt merke til dette før du sa det. Da vet jeg om et par som blir skuffet når jeg ringer for å få litt info om bilen og nevner at bilen ikke er S-line på utsiden. For begge bilene jeg har kikket på er, i følge annonsen, 2x S-line. Men som du sier, er nok mange som ikke vet/ser/skjønner forskjellen på S-line og ikke. Takk for god hjelp ihvertfall, det gjør letingen etter ny bil vesentlig enklere. Og er det bare meg, eller er det ganske vanskelig (med mindre man skal bruke 400-500k på en bil) og finne biler som faktisk har S-line både utvendig og innvendig? Bare hyggelig å kunne hjelpe. De fleste velger bare én pakke desverre, alltid vært slik ser det ut som. Men noen få er det med begge pakkene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 21, 2014 Bare så merkelig at 90% av de som skriver dobbel S-line, ikke har det. Tror jeg fant èn bil innenfor mitt budsjett (maks 280k) som faktisk hadde S-line både utenpå og inni. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 21, 2014 Vet ikke hvilke andre krav du har men disse er iallefall under 280k og har 2x S-line http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51606481&searchclickthrough=true http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51731452&searchclickthrough=true http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=50367333&searchclickthrough=true http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=42841706&searchclickthrough=true 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 21, 2014 Det aller viktigste er at den har automat. Kjører en del i byen og er gørrlei av å gire. Har en bil med automat nå og den er en drøm å kjøre. Den siste du har linket til har jeg kikket litt på, den ser ikke dum ut. Men en annen ting, når jeg først har en "på tråden" som har god peiling; Jeg ser bl.a at en av bilene jeg har kikket på (som kun har S-line interiør), står oppført med sportsunderstell. Er dette også feil, eller kan bilen fint ha det selvom den ikke er S-line utvendig? Såvidt jeg vet er en av hovedforskjellene mellom S-line og ikke, at førstnevnte har bl.a et sportsunderstell som er en del stivere enn vanlig og at bilen er senket 30mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 21, 2014 Sportsunderstell er 20mm lavere en standard mens S-line understell er 30mm lavere, altså to forskjellige i tillegg til standard og forhøyet understell. Litt usikker her men mener at de kan velges uavhengig av S-line pakker, mulig S-line understell må kombineres med en av pakkene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 1, 2014 Har nå handlet bil, som ikke er S-line utvendig. Sendte mail til Møller for å bestille diffuser, (sa at jeg trengte den originale til 3.0TDI) og fikk dette svaret: Hei, i delesystemet så kommer det ikke frem om det er enkel eller dobbel på en 3 liter tdi, så jeg er litt usikker der.Kan være forskjellige motorkoder på disse som også kan utgjøre forskjell. Men det kan jeg for lite om. Det beste er nok å sjekke på f.eks noe forum på andre som har gjort det samme og notere delenummeret. Bare være sikker på at det er bil med lik bakfanger som du har. Så, er det noen her inne som vet delenummeret på den originale (sorte) diffuseren til 3.0TDI? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Oktober 1, 2014 Merkelig at ikke de kan klare å finne ut av det på Møller. Nesten så man skulle tro at de ikke gidder. Men hvis vi får utifra en 2010 modell, avant og at du skal ha den vanlige svarte diffuser så står det bare en type til 6 sylindra motor og resten er til 4 sylindra. Står også en som er platinumgrå, men det blir vell da til biler med s-line/S4. Send meg skiltnummeret ditt på PM så skal jeg finne riktig nummer til deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Oktober 1, 2014 Ja, syntes også dette er merkelig. Blir litt artig at importøren ber meg spørre på et forum. Sender deg en pm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Oktober 1, 2014 Ikke uvanlig at de karene hos forhandler føler seg nedfor når man ikke kan vise til skiltnummer. Nå er jeg langt fra noen B8 ekspert, men hvis du fremviser en av disse finn-annonse skiltnummerne burde de klare å bestille riktig til deg. Noen andre som kan bekrefte så jeg ikke farer med løgn? [ATTACH=CONFIG]216066[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]216067[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]216068[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Oktober 1, 2014 Helt riktig Torstein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Oktober 1, 2014 De har fått reg.nr av meg, uten at det gjorde det noe enklere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Oktober 1, 2014 Da bare sier du at du skal ha til en av de bilene over her. Er jo GANSKE enkelt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Oktober 2, 2014 Ikke uvanlig at de karene hos forhandler føler seg nedfor når man ikke kan vise til skiltnummer. Nå er jeg langt fra noen B8 ekspert, men hvis du fremviser en av disse finn-annonse skiltnummerne burde de klare å bestille riktig til deg. Noen andre som kan bekrefte så jeg ikke farer med løgn? [ATTACH=CONFIG]216066[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]216067[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]216068[/ATTACH] Får bare opp "Ugyldig Vedlegg spesifisert. Hvis du fulgte en gyldig link, vennligst gi beskjed til webmaster" når jeg klikker på vedleggene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...