#1 Skrevet September 17, 2014 Selger mitt R-Line ratt med multifunksjon og DSG. Prosjektet skal nå selges så får ikke brukt for dette. Helst strøkent. Aldri brukt. Selges kr.3.500.- uten airbag. Mobil 47608080 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2014 Kan legge til om noen her har lyst til å kjøpe rattet men ikke har dsg så har jeg et helt likt ratt uten dsg paddles som er så og si nytt, bare brukt noen mnd nå. Så kan sikkert bytte:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 2, 2014 Ny pris 3000.- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 3, 2014 Jeg har airbag liggende, som passer dette rattet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 24, 2014 Kan legge til om noen her har lyst til å kjøpe rattet men ikke har dsg så har jeg et helt likt ratt uten dsg paddles som er så og si nytt, bare brukt noen mnd nå. Så kan sikkert bytte:) Har du rattet enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 5, 2014 Har du rattet enda? Hei, om du mener org rattet med DSG så har jeg det enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 5, 2014 Tror du det vil passe til 11mod transporter? Har dsg og fullt multifunksjonsratt fra før. Er det mulig å få paddlerne til å virke om jeg ikke har det fra før? Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 5, 2014 Alt det andre vil nok fungere. Usikker på pads'ene. Christian Aadne kjøpte ett slikt ratt av meg. Hør med han. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 5, 2014 Tror du det vil passe til 11mod transporter? Har dsg og fullt multifunksjonsratt fra før. Er det mulig å få paddlerne til å virke om jeg ikke har det fra før?Anders Alt det andre vil nok fungere. Usikker på pads'ene. Christian Aadne kjøpte ett slikt ratt av meg. Hør med han. Jeg har R-line-ratt på min 2013 Caravelle med DSG, ja. Og der funker rattgiringen som bare det, til tross for at det ikke engang var mulig å få bestilt dette nytt på T5 - forstå det den som kan. Så lenge bilen er bestilt med DSG og multifunksjonsratt, så skal det funke. Jeg mener også å ha lest på nettet at en måtte ha kjørekomputer/multifunksjonsdisplay og noen (jeg husker ikke hvem) påstod også at bilen måtte være bestilt med original bluetooth, uten at jeg egentlig kan skjønne hva sistnevnte har med saken å gjøre. Jeg hadde uansett alle delene, så jeg fikk ikke sjansen til å motbevise noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 5, 2014 Må bytte rattstamme elektronikken om man ikke har mf ratt fra før. Bluetooth må man ettermontere også om man ikke har det. Men om man har alt fra før er det jo en smal sak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 18, 2014 Passer 2011 VW T5 airbag på dette rattet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 18, 2014 Nei dessverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 22, 2014 Jeg har fortsatt mk6 ratt i min bil uten dsg paddles. Om noen vil kjøpe dette med dsg paddles av Kenneth og bytte med meg så kan vi sikkert få til det, jeg har dsg så kan egentlig tenke meg ratt med paddles:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 22, 2014 Du kan kjøpe det, så kjøper jeg ditt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 23, 2014 Du kan kjøpe det, så kjøper jeg ditt Ja skulle gjerne gjort det, men har ikke 3000 å legge ut nå, da må jeg vente til midten av desember:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 29, 2015 Solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 29, 2015 Noen som har airbag til dette rattet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 29, 2015 Å evt svart istedenfor alu rundt knappene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 10, 2015 Har du rattet enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...