#1 Skrevet September 18, 2014 Hei Sliter med å få ut en dynamo på en golf 4 2001 mdell, 1.6 liter bensin Har fått den løs, men er umulig å få den ut av motorrommet, noen som har tips? mulig demontere ene vifta i fronten? men fant ikke ut hvordan det skulle la seg gjøre En annen ting, det sitter en 90A dynamo i dag på den,men den jeg kjøpte er 70A, har ikke noe å si det? I følge bildeler.no skulle både 70 og 90A passe Håper på gode tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2014 Vet ikke hvor likt det er som min 1.9tdi, men ved å skru av reimspenneren kunne jeg bare dra den rett opp. 70a dynamo bør gå helt fint så lenge du ikke har et voldsomt anlegg eller lignende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 19, 2014 På denne bilen sitter servopumpa rett over dynamoen og sperre. Motoren Står også veldi nær ramma slik at jeg ikke får tatt den ned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 19, 2014 Jeg bytta på min ved å ta den ned under. er vel ac pumpa som sitter i veien, men den er jo enkel å løsne. bare la den henge i slangene, trenger ikke kople fra noe annet enn strømmen hvis jeg husker riktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...