#1 Skrevet September 19, 2014 Har problemer med min Audi a4 b5 1.8TQ. Noen ganger under akselerasjon og nesten ver gang jeg paserer rundt 100/110 km/t så lyser ESP og ABS. Noen som vet hva dette kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 19, 2014 Har du lest ur feil koder på bilen da? Kan verre feil på føler abs krans, hjullager? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 19, 2014 Har ikke noen feilkoder. Men synes det har begynt å bråke litt når jeg kjører. Hjullager kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 19, 2014 Kan nok verre hjullageret som begynner å bli slit. sånn at abs esp begynner å tulle. Og når det har begynt å bråke under kjøring så kan det tyde på at hjullageret er litt slitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...