#1 Skrevet September 19, 2014 Hei! Noen som vet hvordan man skifter olje + filter på en A6 3.0 tdi 2005 mod? Tenker da på motor olje + filter, girkasse olje + filter (automat) og centerdiff.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 20, 2014 Det gjøres på samme måte som alle andre biler Motoren er jo grei skuring. Tapp ut gammel olje, bytt filter og fyll på ny olje. Girkassen er litt mere plukk, men denne tråden kan sikkert hjelpe deg hvis automaten din er en Tiptronic. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 20, 2014 Girkasse er (såvidt meg bekjent) noe krøll og bytte på(automat). Om du er usikker på hvordan du bytter olje så tror jeg ikke jeg ville begitt meg ut på den jobben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 20, 2014 Motor og girkasse har jeg funnet ut av.. Men ikke hvordan man gjør det på senterdiffen.. Noen som vet hvor man kan bestille, evt. priser, på deler til oljeskift på kasse/motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 20, 2014 http://forum.vacn.no/showthread.php?269178-Oljeskift-p%E5-automatgirkassa-Audi-A6-C6-Allroad Her får du mange gratis tips... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 20, 2014 Bra link! Men sto ikke noe om oljeskift på differensialer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 21, 2014 Anbefaler å kjøpe girolje fra ebay-selgeren inne på den jeg linka til. Da får du rett olje osv. Bakdiff er superenkelt. Aldri byttet på de andre diffene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...