Audi UrS4 2,2t Quattro Avant manuell 1992mod selges

Anbefalte innlegg

Jeg har en Audi S4 C4 Avant 2,2t Quattro som jeg vurderer å selge pga manglende interesse og tid til å gi den pleien og oppmerksomheten den trenger.

 

I mitt eie har jeg bygget den om fra automat til manuell 5 trinns kasse med alt tilbehør, oppgradert til komplette S6 fjørbein og bremser forran, senkefjører, byttet bakbremser, ny bærearm og endeledd foran, nytt 2.0tfsi coilsett fra 034 motorsport, ny bensinpumpe, montert komplett BOSE anlegg fra nyere C4 Avant og en Kenwood spiller med DAB+/CD/BT/Usb/Aux, nytt varmeregister i varmeapparat, montert DEFA alarm med fjernstyring av sentrallås.

 

Ellers har forrige eier hellakkert bilen for et par år siden, satt inn ny frontrute, montert nye nedre dørlister, kjøpt nye 18" RS6 felger på sommerdekk og nye Pirelli piggfrie vinterdekk på Avus 16" vinterfelger

 

men den trenger fortsatt noe pleie for å bli helt bra. Frontfanger skulle vært bytta eller fikset opp, hull i førersetet, kommer noen lyder fra forstillinga nå og da og sliter dekk skjeivt, ABS lampa lyser, den lugger litt under pådrag og kommer da opp med feilkode 00537 som jeg ikke har funnet ut av.

 

Bilen er ellers hel og grei og ser ganske pen ut. Farge er mørk blå metallic. Km er 288.000. Går greit og bruker minimalt med olje. Regnr BC87600. Ingen heftelser. Skal på EU i løpet av året.

 

Holder til i Holmestrand.

 

Prisantydning 40.000

 

 

23_489922244_xl.jpg

 

941616_378835372235263_1718331967_n.jpg

 

20140914_003916.jpg

 

20140611_203127.jpg

 

(flere og nyere bilder kommer..)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp.. Prisen kan diskuteres.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er forsikringene på denne og hvor mye krutt?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forsikringsprisen kommer vel an på hvilket selskap, dekning, hvor du bor osv osv. Jeg har Gjensidige, delkasko, 5000km kjørelengde, 70% bonus og betaler 4500kr på denne i året.

Det er 230hk orginalt i disse. Ser det står at det er chip fra Flissundet Motorservice på utsida av hjernen, men har aldri åpna den opp å sjekka..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva går den for ved hurtig avgjørelse??:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs hvor hurtig du tenker på. Kan gå ned til 35000 da, eller enda lavere om du er veldig kjapp..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godkjent senket? Andre feil og mangler du vet om iforhold til feks eu kontroll ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, dessverre. (Har originalfjørene om det trengs) Nei, ABS og forstilling må sees på. Kanskje stramme litt på handbrekket bare. Ellers ingen andre feil jeg vet om før EU :)

 

Skulle tatt noen nye bilder av den, men har ikke hatt tid rett og slett.

Får legge ut dette jeg tok her en dag sålenge. Litt møkkete her, men dette er høyden på den med senk.

 

20140923_163754.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, dessverre. (Har originalfjørene om det trengs) Nei, ABS og forstilling må sees på. Kanskje stramme litt på handbrekket bare. Ellers ingen andre feil jeg vet om før EU :)

 

Skulle tatt noen nye bilder av den, men har ikke hatt tid rett og slett.

Får legge ut dette jeg tok her en dag sålenge. Litt møkkete her, men dette er høyden på den med senk.

 

20140923_163754.jpg

 

Skjønner :) når er det evt en mulighet for å komme og ta en titt ? Skal undersøke litt mer rundt, men greit å vite når det evt kan passe deg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin bil!

(Angående ABS-lampa: Kan faktisk hende at ABS-releet bak sparkeplata på førersiden (det med en sikring på toppen) har blitt fylt med vann, ikke uvanlig at det lekker litt baki der! Mitt var helt irret, men ble bra med litt elektronikkrens og en tannbørste..)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En dag til uka feks passer det. Når tenkte du? Bare send meg en PM evt så ser vi :)

 

Ang ABS: Er problemet med fukt der på de med soltak da, eller hvor kommer vannet inn? (Min er uten soltak) Har ikke sett noe antydning til fuktighet i det området der på min, men har ikke åpna releet og sjekka. ABS lampa har slukket noen ganger innimellom og da har ABS bremsene også fungert. Har også da kunnet slå den av og på med bryter i dashen. Så har den kommet og gått litt igjen, mest gått ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En dag til uka feks passer det. Når tenkte du? Bare send meg en PM evt så ser vi :)

 

Ang ABS: Er problemet med fukt der på de med soltak da, eller hvor kommer vannet inn? (Min er uten soltak) Har ikke sett noe antydning til fuktighet i det området der på min, men har ikke åpna releet og sjekka. ABS lampa har slukket noen ganger innimellom og da har ABS bremsene også fungert. Har også da kunnet slå den av og på med bryter i dashen. Så har den kommet og gått litt igjen, mest gått ;)

 

Sender deg en pm etter jeg har sjekket opp litt div først ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang ABS: Er problemet med fukt der på de med soltak da, eller hvor kommer vannet inn? (Min er uten soltak) Har ikke sett noe antydning til fuktighet i det området der på min, men har ikke åpna releet og sjekka. ABS lampa har slukket noen ganger innimellom og da har ABS bremsene også fungert. Har også da kunnet slå den av og på med bryter i dashen. Så har den kommet og gått litt igjen, mest gått ;)

 

Jeg har ikke lekkasje fra soltak, men ett eller annet sted innunder der kommer det en dråpe i ny&ne. Regner med at det kan komme ved sikringsboksen eller karrosseriskjøten mellom a-stolpe og innerskjermen, men usikker. Har lekket der lenge, tydeligvis. Blir bare av og til vått på gulvet, så det er ikke så mye.

Er det tørt der, er det sikkert bare å glemme, men ta gjerne en kikk på reléet allikevel, er bare å dra ut og sprette av lokket, så kan du i hvertfall eliminere det! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.