#1 Skrevet September 20, 2014 Hei Er på utkikk etter forskjermer til min Audi A6 1997 Avant Kan også være interessert i en hel S6 front Disse skjermene må være uten bulker eller store skader, foretrekker også Audigrønn, men godtar andre farger om de er i god tilstand 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 20, 2014 Har en venstre framskjerm til C4, men denne er rød, er rustfri, har en liten bulk på toppen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 20, 2014 har høyre fram skjerm som er rust og bulkfri. Tatt fra en 95 modell. Har en hel delebil hvis det skulle være noe mere du trenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 21, 2014 Skal du ha mye for skjermen Gaute? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 21, 2014 4-500,- uten frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 22, 2014 Klare du å regne ut fraktkostnader? Min adresse er 7200 kyrksæterøra, spjøtvollan 19 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 23, 2014 Ring meg på onsdag,på 90534981 så blir vi enige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 23, 2014 Det kan jeg gjøre, innenfor en spesiell tidsperiode? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 23, 2014 Jeg har begge to fra en 97mod i bra stand. Ikke grønn, så må lakkeres. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 24, 2014 Er treffe hele døgnet .nå når jeg er hjemme fra sjøen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 24, 2014 Hva skal du ha for begge to Bjørn-Tore? Også glemte jeg og spøre, Hvilken farge er din i Gaute? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 24, 2014 Er bilder på deler selges 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...