Rs4 speedometer i s4 b5 pre facelift

Anbefalte innlegg

Hei.

Noen som vet hva som må gjøres for å få rs4 speedometer til å funke i en s4 pre facelift? Tenker da på klokka som er analog i pre facelift og digital i facelift og ellers programmering av startsperre osv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er noe kødd man må gjøre med startsperra. Jeg har ikke orginal startsperre men ettermontert fordi jeg har rs4 instrument....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er noe kødd man må gjøre med startsperra. Jeg har ikke orginal startsperre men ettermontert fordi jeg har rs4 instrument....

Takker for svar.

Prøvd å lese meg til det på forum i utlandet. Der står det stort sett overalt at det må programmeres til sperra.

Åpen for ideer her:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde instrumentet idag. Men kuttet selvfølgelig pga startsperra. Men kontakten i midten er ikke lik den som er i bilen. Hva er den i midten til? Finnes det noe adapter til dette? Eventuelt en annen løsning?

<!--url{0}-->

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I verstefall så kan vell muligens startsperra fjernes i software, viss det er to forskjellige startsperre system før og etter facelift. Det kan du høre med folk som driver med Tuning, om det er mulig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.